ارسال بار لوازم شخصی-مسافری و منزل

این نوع بارها معمولا به دو دسته وزین و حجیم تقسیم بندی می گردد.
در ارسال بار بطور کلی محتوی بار حایز اهمیت است.
فرض بگیرید میخواهید لوازم منزلتان را به کشور ترکیه که در همسایگی ایران است ارسال کنید .در این زمان دو را حل هوایی و زمینی پیش رویتان است.

luftfracht_cargo-padmiracargo.jpg
1-اگر این لوازم شامل خرده ریز منزل مانند ظروف آشپزخانه،کریستال،کفش و لباس ،آلبوم عکس،تلویزیون و… باشد خب هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیت و همچنین از نظر سرعت در رسیدن بهتر است که این محموله هوایی حمل شود تا اینکه زمینی.

2- اگر لوازم منزلتان شامل مبل و بوفه و کمد و یخچال و…. و همچنین خرده ریز منزلتان باشد پس صلاح در ارسال بار زمینی است چون شما میتوانید تمام بارمنزلتان را با یک کامیون بفرستید و فقط اینجا کرایه کامیون پرداخت میگردد و وزن و حجم بار دیگر اولویت ندارد. (اگر مقصد ارسال بارتان کشوری مثل ترکیه باشد).

3- حال شاید باری که قصد ارسال ان را مثلا تا ترکیه دارید حاوی مقادیری لوازم خرده ریز و ظروف و لباس و … باشد و در کنار ان مثلا یک دست مبل هم داشته باشید.

دراین حالت فریت بار شما بهتر است هوایی ارسال شود تا زمینی چرا چون بارتان حتی نصف کامیون را هم پر نخواهد کرد در صورتیکه شما می بایست کرایه کل کامیون را پرداخت نمایید.

حال اگر قصد ارسال بار (محموله فوق) را به کانادا-استرالیا و یا آمریکا داشته باشید ،به جای کامیون ،کانتینر و کشتی را می بایست لحاظ کنید.
معمولا برای افرادی که قصد ارسال بار کل لوازم منزل به مسیرهای فوق را داشته باشند را دریایی را پیشنهاد میکنیم که مرقوم به صرفه تر است.