میکرونیدلینگ به چه معناست ؟

میکرونیدلینگ یک روش غیرتهاجمی و معمولا با درد بسیار مختصر و قابل تحمل یکی از بهترین روش های شناخته شده در جهان برای جوانسازی ، درمان آسیب های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده است . میکرونیدلینگ یک روش امن است و نیازی به مواد شیمیایی نیست . میکرونیدلینگ باید توسط پزشکان با تجربه انجام شود . میکرونیدلینگ تولید کلاژن را تحریک کرده وباعث جوان سازی پوست می شود .
micronidling.jpg
بافت ، ساختار و ظاهر پوست از کلاژن و الاستین تشکیل شده است ، با بالا رفتن سن کلاژن ها و الاستین ها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تجزیه شده و باعث خشکی ، نازکی و چین و چروک دار شدن پوست می شود . عمل میکرونیدلینک با تحریک کلاژن سازی تعداد کلاژن ها را افزایش داده و عمل ترمیم بافت پوست را انجام می دهد و ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده ، تغییریافته می شود .در نتیجه چین و چروک آن را از بین برده و باعث ایجاد پوستی جوان ، صاف ، کشیده و زیبا خواهد شد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد .

در نظر داشته باشید که هزینه میکرونیدلینگ بایستی توسط پزشکان حاذق و با تجربه انجام شود . شما می توانید با متخصصین در کلینیک پوست و مو مشاوره داشته باشید ، آن ها اطلاعات کافی در مورد میکرونیدلینگ ، تعداد جلسات مورد نیاز و نتایج درمان را در اختیار شما قرار می دهند . و شما می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد عمل میکرونیدلینگ اتخاذ کنید .
مجله پزشکی لیزر لند