دکتر نوروزیان پکیج رشد مو | دکتر نوروزیان لاناریا

دکتر نوروزیاندکتر نوروزیان برای اولین بار توانسته پکیج رشد سریع مو (لاناریا) را در ایران تولید کند. این پکیج موجب رشد مجدد مو و توقف ریزش موی سر می گردد. دکتر نوروزیان محقق و دارو ساز نخبه توانسته است با تحقیق و آزمایشات زیادی این داروی رشد مو را بسازد.

مهمترین مزیت پکیج دکتر نوروزیان این است که نه تنها از ریزش مو جلوگیری کرده و موها را تقویت و پر پشت مینماید بلکه موجب رویش مجدد موهای ریخته شده نیز می شود.

محصول تولیدی دکتر نوروزیان مو برای درمان ریزش مو و رشد موی سریع به همراه تعدادی داروی دیگر برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو در یک پکیج عرضه می شود. بر اساس گفته های خود دکتر نوروزیان این محلول به همراه داروهایی که در پکیج ارائه می شوند می توانند در مدت زمان کوتاهی موهای از دست رفته را به حالت رشد مجدد برگرداند.

ریزش مو در کشور ما در اکثریت افراد وجود دارد و درمان قطعی و درستی تا به امروز ارائه نشده است ولی دکتر نوروزیان بر اساس تحقیقاتی که در زمینه رشد مجدد مو انجام داده است به این نتیجه رسیده که این کار شدنی است و موهای ریخته شده را می توان دوباره احیا کرد.

تمامی داروهای پکیج رشد مو دکتر نوروزیان به صورت قانونی و با آزمایشاتی که انجام گرفته است در وزارت بهداشت و غذا و دارو به ثبت رسیده و از این بابت هیچ نوع نگرانی در رابطه با تولید این داروی معجزه گر وجود ندارد. تلاشهای شبانه روزی دکتر نوروزیان در تولید این دارو نتیجه بخش بوده و می تواند قدمی بزرگ در زمینه رشد علمی در داروسازی کشور باشد . بدون تعارف می توانیم بگوییم ریزش مو در کشور ما برای خیلی از افراد واقعا دغدغه بزرگی است .دیگر نگران ریزش مو نخواهید بود وقتی از داروی دکتر نوروزیان بهرمند شوید.